Shopping Cart

Politica de retur

PROCEDURA RETURNARII PRODUSELOR

În această secţiune vă punem la dispoziţie detalii despre modalitatea şi condiţiile de returnare a produselor achiziţionate, în vederea garanţiei sau a restituirii definitive.

Politica returnării produselor achiziţionate din magazinul thejeweller.ro se aliniază prevederilor Ordonanţei de Urgenţă nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi Legii nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile associate acestora.

 

Informaţii privind dreptul de retragere

Când aveţi dreptul să returnaţi un produs comandat (retragere din contract)?

Dacă un produs comandat de dumneavoastră care nu necesită execuţie (există pe stocul nostru în momentul comandării) se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile prezentate pe site sau în oferta înaintată în urma unui dialog prealabil, puteţi solicita returnarea acestui produs (retragerea din contractul încheiat la distanţă, conform art. 9 alin. 1 din OUG nr. 34 / 2014), fără a fi nevoit să justificaţi această decizie, în maximum 14 zile calendaristice de la data la care intraţi în posesia fizică a produselor (data primirii coletului, atestată prin documentele puse la dispoziţie de firma de curierat).

Formalităţi necesare

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de returnare a produsului (retragere din contract), utilizând formularul de retragere pus la dispoziţia dumneavoastră sau orice altă declaraţie neechivocă, scrisă, în care vă exprimaţi decizia de returnare a produsului (-elor) comandate. Vă rugăm să ne transmiteţi formularul de ratragere sau declaraţia scrisă pe e-mail: thejeweller@ymail.com (preferabil) sau prin fax sau poştă. Vă vom trimite fără întârziere, un e-mail de confirmare de primire a solicitării dumneavoastră de returnare a produsului(-elor) comandat(-e).

Cum returnaţi produsul(-ele)?

Coletul cu produsele returnate va fi trimis de către client la adresa: David Rodica Eufrosina I.I., Bld. M. Viteazu nr. 20, bl. P16, sc.A et.2, ap.10, Sibiu – 550365, jud. Sibiu, telefon contact: 0747533887.

Restituirea sumelor achitate

Vom efectua restituirea tuturor sumelor pe care le-am primit drept plată din partea dumneavoastră, inclusiv a costurilor cu livrarea produsului(-elor), în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ne informaţi despre decizia dumneavoastră de a returna produsul(-ele) comandat(-e), folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de către dumneavoastră pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care aţi fost de acord cu o altă modalitate de rambursare. Comisioanele bancare sau de altă natură, ocazionate de rambursarea sumelor către dumneavoastră vor cădea în sarcina noastră. Restituirea sumelor se va efectua cu respectarea termenelor de mai sus, dar nu mai devreme de recepţionarea produsului(-elor) care a(-u) făcut obiectul vânzării şi, respectiv, a cererii de retragere (returnare).

Puteţi opta pentru returnarea produsului(-elor) în sistem ramburs, însă în această situaţie, vă rugăm să folosiţi un curier care oferă serviciul Deschidere la livrare.

Costuri care nu se rambursează:

  • costurile suplimentare, în cazul în care alegeţi, în mod explicit, un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi;
  • costurile directe legate de returnarea produsului(-elor), inclusiv, dacă este cazul, taxa de ramburs prin poştă (cheltuielile cu returul produselor revine în sarcina dumneavoastră).
  • sumele aferente cazului în care valoarea produsului(-elor) este diminuată ca rezultat al manipulării acestuia / acestora.

Excepţii

Conform OUG nr. 34 / 2014, există câteva situaţii exceptate de la dreptul de retragere, în care David Rodica Eufrosina I.I., prin magazinul online thejeweller.ro, s-ar putea regăsi.

1. Toate comenzile speciale sunt nerambursabile, conform art. 16 lit. c din OUG nr. 34/2014. Comenzile speciale sunt produse create şi confecţionate după specificaţiile clientului sau personalizate în mod clar. În această categorie intră inclusiv dar nu şi exclusiv: bijuteriile create pe mărimile comandate de client, chiar şi cele negravate, decoraţiunile realizate cu un design descris şi solicitat de către client, orice alte articole realizate pe comandă specială, care au sau nu ca bază de pornire (sub aspectul formei, culorii, design-ului, dimensiunilor, materialului etc.) un articol din magazin, dar pentru care s-au făcut adaptările speciale solicitate de către client.

2. Toate comenzile pentru realizarea cărora a fost necesară aprovizionarea cu materiale speciale, al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară, pe care nu le putem controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de 14 zile în care aveţi dreptul să returnaţi produsul(-ele) finit(-e).

3. Din motive de igienă, nu putem accepta returnarea produselor din categoria CERCEI.

4. Conţinutul digital, care nu este livrat pe un suport material (ex. vouchere sau cupoane de reducere, achiziţionate din magazinul online).

Totuşi, vă asigurăm că vom face tot posibilul să rezolvăm pe cale amiabilă orice problemă care ar putea apărea pe parcursul derulării colaborării cu dumneavoastră.

 

 

Informaţii privind returnarea în vederea garanţiei

Ne obligăm să vă livrăm produse care sunt în conformitate cu cerinţele dumneavoastră şi cu documentele fiscale emise către dumneavoastră. Dacă după primirea produsului(-elor) comandate constataţi o neconformitate, aşa cum este ea definită în Legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, sau constataţi că produsele necesită ajustări de mărime, aveţi posibilitatea să returnaţi produsul(-ele) comandat(-e) în vederea remedierii.

Costurile de transport aferente returnării în perioada garanţiei a unor produse în vederea remedierii unor probleme care ni se datorează exclusiv, prin reparare sau înlocuire, vor fi suportate de către noi.

Cum returnaţi produsul(-ele) neconforme în vederea garanţiei?

Coletul cu produsele returnate va fi trimis de către client exclusiv prin Fan Courier, cu plata serviciului de curierat la destinaţie, la adresa: David Rodica Eufrosina I.I., Bld. M. Viteazu nr. 20, bl. P16, sc.A et.2, ap.10, Sibiu – 550365, jud. Sibiu, telefon contact: 0747533887.

 

 

Informaţii privind returnarea în vederea ajustării dimensiunilor şi a altor ajustări din motive care nu ni se datorează

În situaţia în care, dintr-o eroare, ne-aţi transmis măsuri nepotrivite pentru obiectul realizat la comandă şi la primirea produsului constataţi că acesta nu se potriveşte măsurii reale (ex. inele, cercei, etc.) ne angajăm să aducem produsul respectiv la mărimea reală  în toate cazurile în care acest lucru este posibil din punct de vedere tehnic.

De asemenea, dacă după primirea produsului doriţi anumite ajustări care sunt posibile din punct de vedere tehnic, vom încerca să operăm modificările necesare.

În situaţiile de mai sus, costurile de transport aferente returnării unor produse în vederea ajustării de mărime şi a altor ajustări din motive care nu ni se datorează, vor fi suportate de către client.

Cum returnaţi produsul(-ele) în vederea garanţiei?

Coletul cu produsele returnate va fi trimis printr-un curier agreat de către client la adresa: David Rodica Eufrosina I.I., Bld. M. Viteazu nr. 20, bl. P16, sc.A et.2, ap.10, Sibiu – 550365, jud. Sibiu, telefon contact: 0747533887.