Shopping Cart

Intreaba-ne despre o bijuterie

Daca doriti sa ne lasati o sugestie sau alte mesaje, puteti folosi formularul de contact.

Întrebări frecvente privind comandarea produselor THE Jeweller:

Sunt obligat(ă) să comand de o anumită valoare în magazinul THEjeweller.ro?

Mai înainte de orice, ne face plăcere să vă informăm că în magazinul THEjeweller.ro NU există comandă minimă obligatorie! O comandă poate conţine mai multe produse sau doar unul singur. Noi tratăm comenzile mici cu aceeaşi seriozitate şi promptitudine cu care ne ocupăm de comenzile mari.

 

Cum se pot comanda produsele cu stoc “0 ?

În marea majoritate, articolele din magazinul THEjeweller.ro au fost create o singură dată. Ele sunt afişate în magazin şi, chiar dacă au stoc “0, se pot comanda, la acelaşi preţ cu cel afişat pentru articolul din magazin, urmând paşii indicaţi în formularul de comandă sau prin modalităţile puse la dispoziţie (contact telefonic, e-mail, etc.). La preluarea comenzii, vă vom contacta şi vom stabili împreună modalitatea prin care vom reface pentru dumneavoastră creaţia comandată. Ca o regulă generală la care ţinem foarte mult, pentru a păstra unicitatea unei creaţii, încercăm să executăm comenzile ulterioare cu mici detalii diferite faţă de articolul iniţial, astfel încât dumneavoastră să beneficiaţi de un obiect UNIC.

 

Practic, articolul comandat va fi creat special pentru mine?

Da. În cazul în care comandaţi o bijuterie, un obiect de decor sau un cadou special, al cărui stoc este “0, atunci respectivul articol va fi realizat special pentru dmneavoastră.

 

De ce magazinul THEjeweller.ro solicită plata în avans pentru anumite comenzi?

Magazinul THEjeweller funcţionează ca o platformă de desfacere pentru creaţiile atelierului THEjeweller. Întrucât oferim posibilitatea personalizării majorităţii articolelor din magazin, pe comandă, sau a creării de obiecte personalizate noi pe gustul dumneavoastră, pornind de la un articol din magazin, comanda fermă, asumată de către client este foarte importantă pentru noi în momentul în care începem execuţia unui articol personalizat. Modalitatea de lucru cu plata în avans este proprie magazinelor care au în spate producţie şi care oferă creaţii pe comandă.

 

Dacă plasez o comandă pentru un articol din magazin, dar doresc să mi-l personalizaţi sau să îl adaptaţi la dimensiunile mele, cum procedez?

Chiar şi în cazul plasării comenzii direct în magazin, aveţi posibilitatea de a face o menţiune cu privire la comandă. În toate cazurile, noi vă contactăm telefonic pentru o discuţie la primirea oricărei comenzi, fie plasată prin intermediul formularului de comandă sau prin celelalte modalităţi puse la dispoziţia dumneavoastră. În acest fel, stabilim toate detaliile legate de comanda dumneavoastră.